zondag 1 januari 1989

Dan komt er tijd van proberen, leren praten met verf

En soms mompel je dan, soms huil je. Zo af en toe moet er het een en ander geschreeuwd worden. En langzaamaan groeit het gevoel dat je niet àlles hoeft te zeggen.... En niet in één keer...



”My eyes just simply have to touch”

I make them; these days of present
push them over,
call them mine
I can see the life within you
My eyes just simply have to touch

1989
crayon on newspaper
(50 x 70)

Deze is in een kibbutz gemaakt. Ik had niet meer materiaal dan krijt en krantenpapier.


”Splinters of an athmosphere”

While forgotten music holds the grass,
just above its’ roots
& stops it from moving with the winds,
sure of itself
as only a child or a cat can be,
I start to like the darkness,
‘cause her thoughts are of her own
Yes, she is female
& I draw the lines between images
& feel the splinters of an athmosphere

1989
oil on linen
(30 x 40)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bij voorbaat een warm woord van dank voor uw spontane reactie. Ik schat zo ongeveer een graadje of 37.3. Celsius natuurlijk dan, voor de buitenlandigen. Je moet het natuurlijk ook niet te gek maken...